TripAdvisor pre reštaurácie

Prečítajte si, ako dostať viac hladných hostí do vašej reštaurácie pomocou zdrojov, overených postupov a tipov, ako využiť TripAdvisor naplno.

Nové a úžasné

Obľúbené

Ako nastaviť priame správy od hostí

Ako nastaviť priame správy od hostíOkrem zanechania verejnej recenzie na TripAdvisore môžu hostia priložiť spätnú väzbu, o ktorú sa podelia priamo s vami prostredníctvom schránky na TripAdvisore. Nižšie uvádzame postup pri nastavovaní a prijímaní priamych správ od hostí.

Čo sú to priame správy?

Okrem zanechania verejnej recenzie vám hostia môžu teraz poslať priamu správu. Môžu zanechať konkrétnu spätnú väzbu, ktorú by radšej neuverejňovali, spomenúť zamestnanca podľa mena alebo pridať ďalší kontext o ich recenzii, ktorý by ste chceli poznať. Priame správy sa nezobrazia na vašom verejnom profile na TripAdvisore – je to jednoduchý spôsob, ako získať ďalšie pripomienky týkajúce sa vašej reštaurácie.

Odtiaľ môžete pokračovať v konverzácii prostredníctvom vašej schránky. Táto odpoveď nebude zverejnená na vašom verejnom profile na TripAdvisore, ako by bola odpoveď od vedenia.

Nastavenie priamych správ

Aby ste mohli dostávať správy od hostí, budete musieť zapnúť priame správy. Naraz môže odpovedať iba jedna osoba z danej reštaurácie. Preto sa určite porozprávajte s vaším personálom, kto je najvhodnejší na písanie týchto odpovedí. Ak zmeníte názor, nemajte obavy – stačí vytvoriť novú kontaktnú osobu podľa nasledujúcich pokynov.

Tu je náš podrobný návod na nastavenie priamych správ:

  1. Toto hlásenie sa zobrazí iba v prípade, ak ste sa prvýkrát prihlásili k vlastníctvu profilu na TripAdvisore – môžete tak ľahko a bezplatne urobiť tu.
  2. Keď ste sa už prihlásili k vlastníctvu profilu, prihláste sa do centra spravovania. V časti „Podrobnosti o zariadení“ na domovskej stránke sa zobrazí časť s názvom „Nastavenia správ“.
  3. Kliknite na tlačidlo „Zapnúť priame správy“ a začiarknite políčko, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou pre všetky priame správy od hostí.

Ak ste prostredníctvom schránky na TripAdvisore vypli súkromné správy TripAdvisora, budete musieť prejsť do nastavení vášho profilu a znova ich zapnúť, aby ste mohli dostávať tieto správy. Ak to chcete urobiť, kliknite na tlačidlo „Prejsť do nastavení“.

Po zapnutí funkcie priamych správ by ste mali vidieť svoje meno – alebo meno niektorého z vašich zamestnancov – ako „Kontaktnú osobu“ v časti „Nastavenia správ“.

Ak je kontaktnou osobou iný člen vášho tímu, môžete ho kedykoľvek zmeniť na seba kliknutím na jeho meno a následným začiarknutím políčka, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou vy.

Ak chcete zobraziť a odpovedať na vaše priame správy, kliknite na ikonu schránky v pravom hornom rohu centra spravovania. Tu si prečítajte viac našich tipov, ako odpovedať na priame správy.

Naposledy aktualizované: 3. mája 2019

Prvé 3 veci, ktoré by ste mali urobiť po prihlásení sa k vlastníctvu profilu

Prvé 3 veci, ktoré by ste mali urobiť po prihlásení sa k vlastníctvu profilu Keď ste sa prihlásili k bezplatnému vlastníctvu profilu, môžete svoj profil sprevádzkovať vykonaním týchto troch jednoduchých krokov.

Teraz, keď ste sa prihlásili k vlastníctvu profilu, máte prístup k celému radu bezplatných nástrojov, ktoré vám pomôžu rozvíjať vaše podnikanie. Tu sa prihláste do centra spravovania, kde budete môcť odpovedať na recenzie, nahrávať fotografie, aktualizovať podrobnosti o firme, ako napríklad otváracie hodiny alebo menu, sledovať svoju výkonnosť a ešte oveľa viac.

Tieto tri jednoduché úlohy by vám mali pomôcť začať fungovať – a mali by trvať iba niekoľko minút:

1. Dvakrát skontrolujte podrobnosti svojho profilu.

Prejdite na kartu „Správa profilu“ v centre spravovania a postarajte sa, aby bol váš profil aktuálny. Tu budete môcť aktualizovať svoju webovú stránku, telefónne číslo, otváracie hodiny, menu a akékoľvek vybavenie, ktoré ponúkate, ako je parkovanie alebo terasa. Akékoľvek zmeny, ktoré urobíte, by sa mali na portáli zobraziť v priebehu niekoľkých dní.

Tu si prečítajte našu podrobnú príručku o aktualizácii vášho profilu.

2. Nahrajte fotografie

Hostia nakupujú očami. Nahrávanie fotografií vašej reštaurácie je rýchly a jednoduchý spôsob, ako vytvoriť váš profil lákavejším a zaujímavejším pre potenciálnych hostí, ktorí hľadajú reštauráciu ako je tá vaša. Jedna jediná fotografia od vedenia môže v skutočnosti zvýšiť záujem o vás až o 44 %. Na svoju stránku môžete naraz pridať až 50 fotografií.

Potom skontrolujte primárnu fotografiu. TripAdvisor automaticky vyberie pre vás jednu na základe kvality, môžete si však zvoliť aj vlastnú.

Tu si prečítajte našu príručku o tom, ako urobiť skvelé fotografie pre váš profil bez profesionálneho fotoaparátu.

3. Pozrite si svoju výkonnosť

Ďalším rýchlym spôsobom, ako začať fungovať naplno, je porozumieť svojej výkonnosti pomocou nášho riadiaceho panela. Získate komplexný prehľad o vašom poradí v rebríčku na TripAdvisore, návštevnosti svojho profilu a počte recenzií a fotografií, ktoré ste dostali. Môžete si tiež prezerať svoj riadiaci panel konkurentov a začať sledovať svoju výkonnosť v porovnaní s vašimi hlavnými konkurentmi.

Ďalšie informácie o tom, ako sledovať vašu výkonnosť na TripAdvisore, nájdete tu.

...

Odpovedanie na priame správy na TripAdvisore

Odpovedanie na priame správy na TripAdvisore Okrem napísania verejnej recenzie na TripAdvisore sa môžu hostia podeliť o spätnú väzbu aj priamo s majiteľom alebo manažérom profilu reštaurácie na TripAdvisore. Pozrite si príručku, ako prijímať a odpovedať na priame správy na TripAdvisore.

Predstavujeme priame správy

Keď hosť napíše recenziu na TripAdvisore, má možnosť priložiť súkromnú správu priamo pre vás. Môže ísť o konkrétnu spätnú väzbu, špeciálnu pochvalu hviezdnemu členovi personálu alebo o doplnkové informácie týkajúce sa recenzie, ktoré vám môžu pomôcť zareagovať na spätnú väzbu. Budete môcť pokračovať v konverzácii s hosťom a svoju starostlivosť rozšíriť aj za hranice vašej reštaurácie.

Túto správu dostanete iba v prípade, ak ste sa predtým prihlásili k vlastníctvu profilu na TripAdvisore – ľahko a jednoducho to môžete urobiť tu

.

Rozdiel medzi priamymi správami a verejnými recenziami

Priame správy sú priamymi konverzáciami medzi vami a hosťom. Nie sú prepojené s bublinovými hodnoteniami a nemajú vplyv na vaše poradie v rebríčku na TripAdvisore. Správa sa nezobrazí na vašom verejnom profile na TripAdvisore. Ide o jednoduchý spôsob, ako získať ďalšiu spätnú väzbu pre vašu reštauráciu.

Každá osoba, ktorá zanechá priamu správu, tiež napíše recenziu. Recenzia je verejná, prepojená s bublinovým hodnotením a ovplyvňuje vaše poradie v rebríčku na TripAdvisore. Recenzia a vaša odpoveď od vedenia budú zverejnené na vašej stránke na TripAdvisore pre každého.

Odpovedanie na priame správy

...

Ako aktualizovať svoju polohu na TripAdvisore

Ako aktualizovať svoju polohu na TripAdvisore Keď hladní hostia objavia vašu reštauráciu na TripAdvisore, je dôležité, aby mohli ľahko nájsť skutočnú polohu vášho zariadenia. Pozrite sa, ako skontrolovať svoju adresu a pripináčik na mape, ktoré sa zobrazujú na TripAdvisore, a ako sa postarať o ich aktuálnosť.

Pozrite sa, kde vás možno nájsť

Hostia môžu vidieť vašu polohu v hornej časti vašej stránky na TripAdvisore pod názvom vašej reštaurácie a v časti „Poloha a kontakt“ pod vašimi fotografiami.

Ak chcete aktualizovať svoju polohu:

  1. Najskôr prejdite na stránku tripadvisor.sk/owners. Ak chcete vykonať zmeny vo svojom profile, budete sa musieť prihlásiť k vlastníctvu profilu svojej reštaurácie (ak ste to ešte neurobili). Je to bezplatné a môžete to ľahko urobiť priamo tu.
  2. Keď sa prihlásite k vlastníctvu profilu, kliknite na názov svojej reštaurácie. Dostanete sa tak do svojho centra spravovania.
  3. Na karte „Správa profilu“ vyberte položku „Poloha“.
  4. Tu môžete skontrolovať svoju ulicu, mesto, región a PSČ.
  5. Ak je vás ťažšie nájsť, vo voliteľnej časti „Dodatočné informácie k adrese“ môžete doplniť ďalšie informácie, ako napríklad konkrétnu križovatku alebo námestie.
  6. Keď skončíte s úpravami, kliknite na oranžové tlačidlo „Odoslať“.

Hostia vás tiež môžu nájsť prostredníctvom máp, keď si prezerajú, čo sa nachádza v ich blízkosti. Ak chcete aktualizovať svoj pripináčik na mape:

  1. Na karte „Správa profilu“ vyberte položku „Poloha“. Pod informáciami o adrese sa zobrazí vaša mapa. Kliknite na položku „Overiť pripináčik na mape“.
  2. Kliknite na tlačidlo „Potvrdiť“ a overte polohu svojho zariadenia alebo vykonajte zmeny presunutím pripináčika. Aby vás zákazníci mohli ľahšie nájsť, umiestnite pripináčik nad hlavný vchod alebo parkovisko.
  3. Kliknite na tlačidlo „Potvrdiť“.

Akékoľvek vykonané aktualizácie by mali byť zverejnené do 24 hodín.

...

Začíname so službou TripAdvisor pre reštaurácie

Začíname so službou TripAdvisor pre reštaurácie Ste na TripAdvisore noví? Táto príručka na začiatok vás prevedie všetkým, čo potrebujete vedieť, aby ste sa mohli rýchlo a bez problémov pustiť do práce....

Ako nastaviť priame správy od hostí

Ako nastaviť priame správy od hostíOkrem zanechania verejnej recenzie na TripAdvisore môžu hostia priložiť spätnú väzbu, o ktorú sa podelia priamo s vami prostredníctvom schránky na TripAdvisore. Nižšie uvádzame postup pri nastavovaní a prijímaní priamych správ od hostí.

Čo sú to priame správy?

Okrem zanechania verejnej recenzie vám hostia môžu teraz poslať priamu správu. Môžu zanechať konkrétnu spätnú väzbu, ktorú by radšej neuverejňovali, spomenúť zamestnanca podľa mena alebo pridať ďalší kontext o ich recenzii, ktorý by ste chceli poznať. Priame správy sa nezobrazia na vašom verejnom profile na TripAdvisore – je to jednoduchý spôsob, ako získať ďalšie pripomienky týkajúce sa vašej reštaurácie.

Odtiaľ môžete pokračovať v konverzácii prostredníctvom vašej schránky. Táto odpoveď nebude zverejnená na vašom verejnom profile na TripAdvisore, ako by bola odpoveď od vedenia.

Nastavenie priamych správ

Aby ste mohli dostávať správy od hostí, budete musieť zapnúť priame správy. Naraz môže odpovedať iba jedna osoba z danej reštaurácie. Preto sa určite porozprávajte s vaším personálom, kto je najvhodnejší na písanie týchto odpovedí. Ak zmeníte názor, nemajte obavy – stačí vytvoriť novú kontaktnú osobu podľa nasledujúcich pokynov.

Tu je náš podrobný návod na nastavenie priamych správ:

  1. Toto hlásenie sa zobrazí iba v prípade, ak ste sa prvýkrát prihlásili k vlastníctvu profilu na TripAdvisore – môžete tak ľahko a bezplatne urobiť tu.
  2. Keď ste sa už prihlásili k vlastníctvu profilu, prihláste sa do centra spravovania. V časti „Podrobnosti o zariadení“ na domovskej stránke sa zobrazí časť s názvom „Nastavenia správ“.
  3. Kliknite na tlačidlo „Zapnúť priame správy“ a začiarknite políčko, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou pre všetky priame správy od hostí.

Ak ste prostredníctvom schránky na TripAdvisore vypli súkromné správy TripAdvisora, budete musieť prejsť do nastavení vášho profilu a znova ich zapnúť, aby ste mohli dostávať tieto správy. Ak to chcete urobiť, kliknite na tlačidlo „Prejsť do nastavení“.

Po zapnutí funkcie priamych správ by ste mali vidieť svoje meno – alebo meno niektorého z vašich zamestnancov – ako „Kontaktnú osobu“ v časti „Nastavenia správ“.

Ak je kontaktnou osobou iný člen vášho tímu, môžete ho kedykoľvek zmeniť na seba kliknutím na jeho meno a následným začiarknutím políčka, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou vy.

Ak chcete zobraziť a odpovedať na vaše priame správy, kliknite na ikonu schránky v pravom hornom rohu centra spravovania. Tu si prečítajte viac našich tipov, ako odpovedať na priame správy.

Naposledy aktualizované: 3. mája 2019

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]Získajte pre svoje zariadenie kvalifikované návštevy tak, že dostanete svoj profil nad výsledky vyhľadávania na TripAdvisore u cestovateľov, ktorí hľadajú miesto na ubytovanie vo vašej oblasti....

Ako táto reštaurácia vytvorila jeden z najlepších burgerov vo Francúzsku

Ako táto reštaurácia vytvorila jeden z najlepších burgerov vo Francúzsku Z malého obchodu v Lyone, ktorý ponúkal gurmánske burgery z čerstvých miestnych surovín, sa King Marcel prepracoval na reťazec, ktorý sa chystá narušiť scénu rýchleho občerstvenia vo Francúzsku.

Víta vás King Marcel, Francúzsko

Existuje niekoľko kulinárskych výziev, ktoré nedokážu Francúzi doviesť do dokonalosti. Burger nie je žiadnou výnimkou. A presne to sa podujal vykonať generálny riaditeľ spoločnosti King Marcel Group Chrisophe San Miguel. King Marcel začal v roku 2013 v Lyone ako skromná predajňa burgerov, ktorá sa v súčasnosti rozrástla o viacero lokalít s viac než 70 zamestnancami po celej krajine.

Pri raste však nedošlo k zníženiu kvality. Lokalita Rue de Montmartre, kde sa nachádza jedna z reštaurácií King Marcel, získala viac než 850 recenzií s priemerným hodnotením 4,5 z 5,0 a takisto aj certifikát výnimočnosti za rok 2017. TripAdvisor tiež označil sieť King Marcel za 4. najlepší burger vo Francúzsku v roku 2018.

Výzva: Prilákať zákazníkov na opakovanú návštevu

Pri takom pôsobivom raste je dôležité udržiavať si dlhodobo vysokú kvalitu. Hovorí San Miguel: „Náš cieľ je jednoduchý, ale ambiciózny: zaistiť rovnakú kvalitu služieb a dokonalý produkt od prvého až po posledného zákazníka, každý deň, 7 dní v týždni, 365 dní v roku.“

To nie je ľahká úloha. Aby sa uistili, že ich produkt je vždy podľa štandardu, zamestnanci reštaurácie King Marcel pozorne sledujú svoju online povesť. Je to mimoriadne dôležité, pretože burgery sa stávajú vo Francúzsku čoraz obľúbenejšie.

„Naším cieľom je zostať obľúbenou a [populárnou] značkou pre všetkých našich zákazníkov,“ hovorí San Miguel. „Preto musíme neustále objavovať nové veci, aby sme ich prilákali na opakovanú návštevu.“

Ako využívajú TripAdvisor

Tu prichádza na rad TripAdvisor. Aby si reštaurácia King Marcel zachovala konzistentnosť a podnietila zákazníkov k opakovaným návštevám, používa recenzie na získavanie spätnej väzby od zákazníkov, vykonávanie zmien a poskytovanie online priestoru pre ich pohostinnosť.

Naším cieľom je zostať obľúbenou a [populárnou] značkou pre všetkých našich zákazníkov. Preto musíme neustále objavovať nové veci, aby sme ich prilákali na opakovanú návštevu....

Ako táto španielska vináreň priťahuje cestovateľov aj miestnych obyvateľov

Ako táto španielska vináreň priťahuje cestovateľov aj miestnych obyvateľov Tento držiteľ certifikátu výnimočnosti je jednou z najlepších vinární v Madride. Pozrite sa, ako do svojej reštaurácie priťahuje miestnych obyvateľov aj turistov.

Vitajte v Moratín Vinoteca Bistrot, Španielsko

Moratín Vinoteca Bistrot, očarujúce romantické miesto ako stvorené na prežitie noci, založili v štvrti Barrio de Las Letras v Madride ešte v roku 2012 bratia Marcos a Alejandro Gilovci. Hoci je známe chutnou sezónnou a miestnou kuchyňou, hviezdou predstavenia je ich vinársky program. Hovorí spolumajiteľ Marcos Gil: „Snažíme sa ponúknuť širokú škálu rozdelenú podľa regiónov a rôznych odrôd hrozna. Naším cieľom je prispôsobiť sa každému návštevníkovi, spoznať vkus hosťa a ponúknuť to správne víno.“

S viac než 900 recenziami na TripAdvisore a priemerným bublinovým hodnotením 4,5 z 5,0 získala vináreň Moratín Vinoteca Bistrot svoj prvý certifikát výnimočnosti v roku 2016. Je taká populárna, že dostať stôl nie je jednoduché, ale stojí to za to.

Výzva: Udržať si dynamiku

V rušnom meste, ako je Madrid, nie je ľahké vyniknúť v dave, dokonca ani pre reštauráciu, ktorá je taká obsadená a obľúbená. Marcos ako skúsený majiteľ reštaurácie vie, že obľúbenosť nie vždy znamená aj ziskovosť reštaurácie. Musíte „vytvoriť globálnu víziu o skutočnostiach a potrebách zákazníkov a zariadenia,“ hovorí Marcos. A čo je najdôležitejšie, potrebujete vedieť, odkiaľ prichádzajú vaši zákazníci, a to z pohľadu geografie a marketingu, aby ste si ich udržali ešte viac.

„Naša klientela je rozdelená medzi pravidelných miestnych obyvateľov a cestovateľov z iných oblastí Španielska a zahraničia,“ hovorí Marcos. Marcos a jeho tím využívajú TripAdvisor na udržanie dynamiky a prilákanie čo najväčšieho počtu nových zákazníkov, pretože TripAdvisor nie je len pre cestovateľov: 32 % všetkých návštev reštaurácií na TripAdvisore v Španielsku je od miestnych obyvateľov.

Ako využívajú TripAdvisor

Takmer 75 % našich návštevníkov prichádza vďaka platformám ako TripAdvisor.

Ich tím sa stále naplno zameriava na spokojnosť zákazníka, čo je dôvod, prečo recenzie zostávajú kľúčovou súčasťou ich obchodných operácií. Recenzie im pomáhajú pokračovať v zmenách, ktoré reštauráciu ešte viac zlepšujú. „Pomáhajú nám pokračovať v práci,“ hovorí Marcos. „Recenzie poskytujeme našim zamestnancom, aby sme posilnili naše silné stránky, a to, čo potrebujeme na zlepšenie.“

„Takmer 75 % našich návštevníkov prichádza vďaka platformám ako TripAdvisor,“ hovorí Marcos. „Nájdu a vyberú si nás vďaka recenziám. Dôverujú nám, keď vidia, že sme získali certifikát výnimočnosti.“

...