TripAdvisor pre reštaurácie

Prečítajte si, ako dostať viac hladných hostí do vašej reštaurácie pomocou zdrojov, overených postupov a tipov, ako využiť TripAdvisor naplno.

Nové a úžasné

Obľúbené

Ako aktualizovať podávané jedlá na TripAdvisore

Ako aktualizovať podávané jedlá na TripAdvisoreKeď majú hladní hostia záujem o ďalšie jedlo, postarajte sa, aby vyhľadali vašu reštauráciu. Či už ide o raňajky, neskoré raňajky, obed alebo večeru, prinášame návod, ako si môžete overiť, ktoré jedlá ste zaradili do ponuky na TripAdvisore, a uistiť sa, že sú aktuálne.

Aktualizácia vašich podávaných jedál je jednoduchá a bezplatná

Na TripAdvisore nie ste obmedzení tradičnými jedlami ako obed alebo večera – hostia môžu vyhľadávať raňajky, neskoré raňajky, nápoje a služby ponúkané počas neskorých nočných hodín. Pridajte do svojho profilu na TripAdvisore každé jedlo, ktoré podávate, a zabezpečte tak, aby vás hostia našli.

Aktualizácia podávaných jedál:

  1. Ak ste sa ešte neprihlásili k vlastníctvu svojho profilu, urobte tak tu – je to bezplatné a jednoduché.
  2. Keď ste sa už prihlásili k vlastníctvu, prihláste sa do centra spravovania a vyberte kartu „Kuchyne a vybavenie“ na karte „Spravovať profil“.
  3. Prejdite dole až na otázku: „Aké jedlá táto reštaurácia podáva?“
  4. Začiarknite políčka vedľa jedál, ktoré ponúkate.
  5. Kliknutím na oranžové tlačidlo „Odoslať“ v spodnej časti stránky uložíte svoju prácu.
insights_r6004_restaurants_instructions2On...

Ako nastaviť priame správy od hostí

Ako nastaviť priame správy od hostíOkrem zanechania verejnej recenzie na TripAdvisore môžu hostia priložiť spätnú väzbu, o ktorú sa podelia priamo s vami prostredníctvom schránky na TripAdvisore. Nižšie uvádzame postup pri nastavovaní a prijímaní priamych správ od hostí.

Čo sú to priame správy?

Okrem zanechania verejnej recenzie vám hostia môžu teraz poslať priamu správu. Môžu zanechať konkrétnu spätnú väzbu, ktorú by radšej neuverejňovali, spomenúť zamestnanca podľa mena alebo pridať ďalší kontext o ich recenzii, ktorý by ste chceli poznať. Priame správy sa nezobrazia na vašom verejnom profile na TripAdvisore – je to jednoduchý spôsob, ako získať ďalšie pripomienky týkajúce sa vašej reštaurácie.

Odtiaľ môžete pokračovať v konverzácii prostredníctvom vašej schránky. Táto odpoveď nebude zverejnená na vašom verejnom profile na TripAdvisore, ako by bola odpoveď od vedenia.

Nastavenie priamych správ

Ak ste jediným majiteľom, ktorý je priradený k vašej prevádzke, budete automaticky nastavený na prijímanie priamych správ od hostí. Ak existuje viac majiteľov, jedna osoba bude pridelená ako kontaktná. Keďže naraz môže odpovedať iba jedna osoba z danej reštaurácie, určite sa porozprávajte so svojím personálom, kto je najvhodnejší na písanie týchto odpovedí. Ak zmeníte názor, nemajte obavy – stačí vytvoriť novú kontaktnú osobu podľa nasledujúcich pokynov.

Tu je náš podrobný návod, ako nastaviť novú kontaktnú osobu:

  1. Toto hlásenie sa zobrazí iba v prípade, ak ste sa prvýkrát prihlásili k vlastníctvu profilu na TripAdvisore – môžete tak ľahko a bezplatne urobiť tu.
  2. Keď ste sa už prihlásili k vlastníctvu profilu, prihláste sa do centra spravovania. V časti „Podrobnosti o zariadení“ na domovskej stránke sa zobrazí časť s názvom „Nastavenia správ“.
  3. Kliknite na tlačidlo „Zapnúť priame správy“ a začiarknite políčko, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou pre všetky priame správy od hostí.

Ak ste prostredníctvom schránky na TripAdvisore vypli súkromné správy TripAdvisora, budete musieť prejsť do nastavení vášho profilu a znova ich zapnúť, aby ste mohli dostávať tieto správy. Ak to chcete urobiť, kliknite na tlačidlo „Prejsť do nastavení“.

Po zapnutí funkcie priamych správ by ste mali vidieť svoje meno – alebo meno niektorého z vašich zamestnancov – ako „Kontaktnú osobu“ v časti „Nastavenia správ“.

Ak je kontaktnou osobou iný člen vášho tímu, môžete ho kedykoľvek zmeniť na seba kliknutím na jeho meno a následným začiarknutím políčka, aby ste uviedli, že ste kontaktnou osobou vy.

Ak chcete zobraziť a odpovedať na vaše priame správy, kliknite na ikonu schránky v pravom hornom rohu centra spravovania. Tu si prečítajte viac našich tipov, ako odpovedať na priame správy.

Naposledy aktualizované: 3. mája 2019