Zistili sme, že používate nepodporovaný prehliadač. Webová lokalita Tripadvisor sa nemusí zobrazovať správne.Náš portál podporuje nasledujúce prehliadače:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4recenzie0otázok a odpovedí
Hodnotenie od cestovateľov
  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
Typ cestovateľa
Obdobie roka
Jazyk
Vybrané filtre
  • Filter
  • slovenčina
Tieto recenzie sú strojovo preložené z angličtiny. Zobraziť strojové preklady?
CarolMCleveland_OH napísal(a) recenziu máj 2018
Cleveland, Ohio243 príspevkov51 bodov za pomoc
Prišiel do prístavu na výletnej lodi. Ak vezmete taxík na letisko, môže vás stáť aspoň 200 eur pre 2 alebo 4 cestujúcich. Navrhujeme, aby ste si najali auto a vodič - pre nás dvoch v mene Mercedesu bola cena (ktorá zahŕňala mýto a tip) 122 dolárov a trvala asi 45 minút v nedeľu ráno. Vaša výletná loď môže ponúknuť autobusovú dopravu za menej, ale ak máte skorý let, buďte opatrní na svoj čas odletu.
Viac informácií
Dátum zážitku: apríl 2018
Google
Užitočné
Preposlať
Harry K napísal(a) recenziu nov 2017
Hamilton, Kanada11 príspevkov10 bodov za pomoc
NEKONČAJTE ("Civitavecchiaportservice") S Civitavecchiacabservice. Použite CIVITAVECCHIA CAB SERVICE! ! To bola naša chyba. S touto spoločnosťou sme sa vyzdvihli, aby nás vyzdvihol z lodného prístavu v Civitavecchii a odvezol nás do Ríma a pozrel sa na pár pamiatok. Je to asi 1 až 1 - 1/2 hodiny jazdy od prístavu do centra RÍMY. Súhlasili sme s cenou na vyzdvihnutie šiestich ľudí a odvezli nás do Ríma - do Vatikánu a potom do niekoľkých ďalších miest, ako je napríklad Koloseum a fontána TREVI. Vozidlo bolo vhodné pre to, čo sme potrebovali. Vodič vôbec nepoznal žiadne ANGLIČTINY - ani jedno slovo - (aj keď sme komunikovali po anglicky po celú dobu so spoločnosťou). Hoci sme mali čas v Ríme, aby sme videli pamätihodnosť, ako sa dohodlo, vodič sa rozhodol vrátiť nás do prístavu o hodinu skôr a potom očakával plnú platbu. Odmietli sme. Zaplatil som 300 dolárov namiesto dohodnutých 400 dolárov. Poslala som e-mailu do taxíkovej spoločnosti, že som nebol šťastný a sťažoval sa, že vodič nás vzal späť skôr ako sa očakávalo a že sme neuskutočnili náš trasu podľa dohody pred rezerváciou. Spoločnosť kabín odpovedala tým, že povedala, že vodič povedal, že sme unavení a chceli sa vrátiť späť na loď (aj keď nehovoril po anglicky, že to vedel?) Požiadali sme ho, aby nás odviezol do fontány TREVI mohol v znakovej reči) a prikývol, akoby povedal áno, ale namiesto toho nás vrátil do prístavu. Keď sme odpovedali na toto tvrdenie, že tomu tak nie je, a že sme chceli vidieť fontánu TREVI atď, odpovedali mi e-maily, že sme klamári a že by sme sa mali naučiť cestovať a že sme boli špina atď. nezaplatili sme v plnej výške, ani som samozrejme nezaplatil). Veľmi neprofesionálne. , , nikdy som nepoužil nepríjemný jazyk, ani som neprofesionálny v mojich e-mailoch k nim. Len som sa vyjadril, že som nespokojný a vysvetlil, čo sa stalo a že vodič sa pokúšal zakryť niečo. Namiesto toho sa rozhodli použiť tieto taktiky. , , NEBUJTE s nimi
Viac informácií
Dátum zážitku: november 2017
Google
Užitočné
Preposlať
Napísať recenziu
Aké boli vaše skúsenosti?
Napísať recenziu
Ponúknite svoju najlepšiu cestovateľskú fotografiu
Nech sa svet pozrie na vaše skúsenosti vašimi očami.
Zverejniť fotografiu
Získajte rýchle odpovede
Spýtajte sa ostatných cestovateľov a manažérov atrakcií svoje najdôležitejšie otázky.
Spýtať sa otázku